} setTimeout("animate()", 1000);

EMMMMAAA :D <3


Hej bloggish!



Idag vaknade jag halv 8, fixade mig och åkte mot sankt eriksplan. Där mötte jag Emma som jag inte träffat på över en vecka! :O Hon har varit på semester på Gran canaria, las palmas (där jag var i vintras) och var ledig de tre första dagarna av skolan.

Mötte hennes och vi gick och snackade påväg mot skolan. När vi väl var framme var det dags att gå-hela högstadiet dvs klass 6-9 skulle åka på utflykt tillsammans. Vi är nästan 50 elever nu, allihopa och inte bara i min klass...



Men hursomhelst så åkte vi till Långholmen för att bada. Utomhus. När vi kom sa vårara lärare att de som inte hade badkläder med sig och inte skulle bada skulle ställa sig en bit bort. Jag drog med mig Emma trots att hon hade bikini med sig.

Men sen så gick de som skulle bada till badplatsen-medan läraren informerade oss andra om att de som inte skulle bada skulle gå på någon sorts vandring.

Vi visste precis vad det innebar för det har vi gjort förut.
Att gå en lååång vandring med en sträng lärare som skiter i att man får ont i fötterna av att gå för länge i Converse, skiter i att man inte kan gå i en snabbare takt.



Så jag och Emma drog oss bakåt tills jag tog tag i hennes tröjärm och släpade hennes därifrån. Så vi smet iväg till de andra och låtsades att jag visst hade badkläder, haha. *Pjouff*, vi slapp vandring.



När vi kom fram till badplatsen övertalade jag Emma att byta om till bikini och simma ut i vattnet. Det var tydligen iskallt först, men man vande sig. Samtidigt stod jag vid strandkanten och lekte paparazzi med min mobilkamera. Kul!



Bilderna i inlägget är från årets första dopp på Emmas land! ♥
Det var i Juni månad tror jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;