} setTimeout("animate()", 1000);

En dag med Felicia


Idag typ kl 1 gick jag hemifrån. Gick en kvarts promenad hem till Felicia som bor i bromma.


Väl hemma hos henne blev jag mycket varmt välkomnad av hennes söta hund Elvis! ♥ Först chillade vi framför både TV och dator men sen fick vi lite bråttom. Fixade mig på typ 5 min innan Fellis pappa kom.

Vi hämtade upp hennes farfar och sen åkte vi med till IKEA. Var där en kort stund innan vi åkte dit vi egentligen skulle-Bromma Blocks köpcenter. Kollade runt lite, köpte lite pennor&sudd o småskit till skolstarten imorgon.



Sedan åkte vi hem till hennes farmor och farfar på en eftermiddagsfika, trevligt! (: Det var feeeett coolt hemma hos dom. Kan visa bilder senare så förstår ni nog vad jag menar.

Efter det åkte vi hem till Felli igen och kollade på ett TV-program och en tjockis och en riktigt spinkig kille. Tjockisen skulle gå ner i vikt och den andra skulle gå upp i vikt, typ. Haha intressant... nejmen det var de faktiskt.


Sen iaf skjutsade hennes pappa oss hem till mig för att Felicia skulle låna en av mina gamla mobiler. Hon hade tappat sin Iphone i toan på Ung08, hahahhahah klant.. Nej inget att skratta åt. :(



Men iaf, då hade den dagen gått. Där hade sommarlovet 2011 gått. GAAAAAAAAAAAAAAAH, BÖRJAR SKOLAN IMORGON!!! Jag börjar i åttan. Med betyg. Cp-cetyg dessutom: A-F...



Felicia idag ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;