} setTimeout("animate()", 1000);

Exakt en vecka sedan...

Torsdag förra veckan.


Påväg mot Thai kiosken:





Det där hårbandet jag har på mig är borta nu... Det flög av i berg-och-dalbanan Twister på Gröna Lund. Och det är köpt i London för ett år sen, så det är lite svårt att få tag på ett nytt. :(




Fick lite damp på att det tar så lång tid att knyta ett par converse
...
hahahahah fyfan den där bjuder jag på...!

















Jag och Emma fick värsta snilleblixten när vi såg lappen!

Klä ut oss minst lika sjukt som alla bögar i Pride-paraden och sen springa midnattsloppet... Oh fyfan va kul de skulle va. Vi gick till och med så långt så att vi gick in på hemsidan för att anmäla oss, men vi var försent ute... :(






AAWMAJGAAD ASSO CAROOLAA VINKADE TILL OSS FRÅN SIN TURNEBUZZ.. 0.O



Framme i Thai kiosken:









Påväg hem till Emma när vi varit i Thai kiosken:


Missade Don omar i Globen!! Stupiiiid..



Hemma hos Emma och stress-äter världens godaste Phad Thai! ♥






Åkte till Solna och gick på Zumba-danslektion.













Trötta gick vi hem till mig efter ett hårt Zumba-pass...















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;