} setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgen, godmorgen!


Vaknade 12 idag. Gick och väckte mamma som fortfarande låg och sov (hon kom hem tidigt imorse efter en flygning) och sen åt vi frukost på balkongen. Stekt äggmacka o grejer. ;)

Nu har Emma dragit iväg mot Canarie öarna... Nice for her. Hon är i huvudstaden Las palmas, precis där jag var i vintras och firade nyår. Hon messade mig typ 7 imorse och sa att hon precis skulle kliva ombord på flygplanet, så hon borde nog vara framme nu.


Aja, skulle träffa en kompis idag men eftersom att jag varit med Emma varenda dag den här veckan så valde jag att denna onsdag fick bli en sån där chill-dag istället... Bara ta hand om mig själv och ta det lugnt.





Postat av: frida

daaaamn va långt hår du fått! skiiiit fiiiiint :D <3

2011-08-18, 00:00:40 - URL: http://www.kanzii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;