} setTimeout("animate()", 1000);

Med Hannabel 19/8-11


Först var var vi på ung08.










Sedan åkte vi därifrån till nöjesparken Gröna Lund.




haha, söt Hannabel ! ♥



















Haha, när jag skulle fota Hannabel i tekopparna dök det upp en kille som jobbade på Gröna Lund som tydligen också ville vara med på kort... ;) Och visst var han snygg?



Lite senare skulle Hannabel fota mig i katapulten och där hände samma sak-en tjej som jobbade på grönan dök upp bredvid mig fast utan att jag märkte något. Inte förrän jag såg bilden i kameran fick jag veta att hon dykt upp där bredvid mig precis innan Hannabel tog kort... xd














För 6 dagar sedan.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;