} setTimeout("animate()", 1000);

JAG ÄR BÄST!

Rubriken har inget med inlägget att göra, ville bara reta bestis lite thihhi... ;)

Igår fick jag datorförbud. Mobilförbud. OCH utångsförbud. Har aldrig fått nåt utav det förut. :P Fattas bara att jag skulle smita ut, vilket jag planerade tills jag kom på att jag inte har nån att fly hem till.. Och mobben kunde jag ju inte ringa ifrån.

Det slutade iaf med att jag smugglade in pappas typ 10 år gamla macbook på mitt rum.. Segaste datorn nummer 1 (Felli fattar nog de där..) Där har ni anledningen till att jag aldrig bloggade igår. Och innan dess var jag med Emma och på danslektion i Zumba, haha. Aja kan förklara gårdagen lite bättre i nästa inlägg.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;