} setTimeout("animate()", 1000);

Lördag


Hejsan!



Idag väcktes jag av Emma klockan halv 10, men somnade om och vaknade en timme senare... Varför vi gick upp så tidigt? Jo, Emma med familj skulle åka ut till landet. Buhuu... :( Men hon kommer snart tillbaks!

Jag packade ihop mina grejer och stack hem ungefär klockan 11 med tunnelbanan. När jag kom hem åt jag frukost och sen satt jag, mamma och min bror läänge vid frukostbordet och pratade tills det var dags för brorsan att rusa iväg till sin fotbollsmatch.


Nu sitter jag här och bloggar o tar de lungt.. Senare idag, typ ikväll, ska jag dra till Grönan och träffa Hannabel o Liisbeth. Sen ska jag vara där en kortis med dem på kvällen. :)


XOXO
/Erika









Jag och Spock när jag precis kommit innanför dörren! ♥

Tänk hur mycket jag hinner sakna honom på ett dygn...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;