} setTimeout("animate()", 1000);

MONDAY

Shooooooooooooo!


Idag ere måndag, EXAKT en vecka kvar till skolan börjar!!!!!!!! Daaaaaaaamp.
Nejmen seriöst, jag börjar i åttan? = Betyg?! jajajja...


Vet ni, en fett cool sak: Jag somnade halv 12 igår!!! :D:D:D Fatta, jag brukar somna runt 3 och så var klockan inte ens 12 när jag somnade igår. Skitbra inför skolstart! Sen vaknade jag halv 11.
Hade 10 min på mig att ringa till två kompisar, käka frukost,sminka mig och blogga... Lyckat? Som ni märker hann jag aldrig med det sistnämnda. Nejmen just nu är jag iaf hemma hos Emma och nu ska vi dra till Nacka. Jag ska köpa ett par brallor och Emma ska klippa sig... ;) Hörs när jag är hemma hos Emma igen!



Btw, svar till Millie: Nej jag vet tyvärr inte var man kan köpa den ringen... För isf skulle den vart min för längesedan!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;