} setTimeout("animate()", 1000);

Tillfällig blogg


Hej! ♥


Erika Lundberg heter jag, 14 år gammal och äger bloggen www.bbusbbarn.blogg.se som jag har haft ca ett och ett halvt år. Där har jag skrivit ca 2000 inlägg och nu är mitt bloggkonto borta!

Bloggen finns kvar, så om ni vill kika in på mina gamla inlägg (det nyaste skrivet idag 7/8-11) så är det bara att klicka er in på min gamla blogg. Det går även att logga in på kontot, men när jag väl är inne så finns där inget konto... Konstigt! :s


Så från och med nu kommer ni att få följa mig på denna bloggen, som inte har någon design, bilder eller liknande.. troligen kommer jag inte uppdatera som vanligt eftersom att jag försöker lösa problemet med min vanliga blogg.


Om jag nu skulle få igång min vanliga blogg så informerar jag er om det här. FRÅN OCH MED NU FÖLJER NI MITT LIV PÅ DENNA HEMSIDA!




































































Japp, det är jag på varenda bild. Gamla som nya!



Postat av: hannabel

den bloggen kan ju oxå bli bra om du gör allting som i din gamla kanske :) hehe men lite tråkigt att du inte kan gå in -.- :( <3

2011-08-08, 15:55:26 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;