} setTimeout("animate()", 1000);

Tjena!

Jag vet att jag aldrig bloggade igår. Så brukar det ju inte vara...


Men jag var med Felicia igår och hade inte tid till bloggen. Ska tare hela från börjaN:


I skolan gjorde vi inte mycket. Fck våra böcker och snackade med världens bästa mentor som vi ska ha resten av grundskolan♥♥♥♥ om höstterminen som kommer och framförallt nästa vecka. Slutade ungefär klockan 1.

Då följde jag med hem till Felicia i Älvsjö. Hon bor ju i sitt hus där, men hon ska flytta därifrån snart! Kommer kännas sååå konstigt att hon inte bor kvar... :( Men aja.



Först åt vi mellis och sen satt vi och snacka i 2 timmar !!

Efter det kom Fellis pappa och hämtade oss. Vi åkte till fellis syrras nya lägenhet för att felli skulle prova lite urvuxna kläder. Hon hade flyttat in där bara för några dagar sen så varken felli eller nån annan i familjen hade varit där innan.

Sen påvägen köpte vi en glass o sen åkte vi hem igen. Gick ut med sötnosen Elvis på promenade och när vi kom hem igen duschade vi. Efter det kollade vi på TV hela kvällen tills vi somnade.




Minns att jag låg i sängen o berättade något för Felicia o när jag var mitt i historian så svarade hon inte. Så hon hade somnat till mitt prat, hahaha... Så då la jag mig ner och somnade jag med.



Det var gårdagen det, kan berätta senare om dagen innan dess och idag. Bye-bye honeypay! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;