} setTimeout("animate()", 1000);

På bättringsvägen...

I´m back on track...?

aa, jag ba: nuu äntligen har vi nästan inga läxor så då kan jag börja uppdatera, wihoo! Tills jag 2 timmar senare ligger däckad och gråter för att jag mår så dåligt.

Jag har fått pappas jobbiga influensa... (Han fick tillochmed pencillin utskrivet) så jag började undra hur det här skulle gå...



Men idag mår jag mycket bättre! Så det verkar inte som om detta blev nån sån där jätteinfluensa man behöver pencillin till, wohooooooo!! är så jäkla trött på sånt nu efter min lunginflammation och Scharlakansfebern innan dess.


Så nu hoppas jag verkligen att jag håller mig frisk över jul och nyår efter det här. Det verkar som om många är sjuka just nu, så ta hand om er och försök hålla er friska! Inte kul att ligga däckad på julafton lixom.. :s


PUSS
& KRAM












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;