} setTimeout("animate()", 1000);

Avslöjar...

... Vart jag ska ta vägen idag:

MOOOT THAILAND & DUBAI :D


Flyget går om några timmar, så jag måste fixa i ordning mig. Först ska vi vara i Thailand i några dagar och sedan i Dubai. Jag har varit på samma tripp 2 gånger tidigare. Nice juuu!

Och jag kommer knappast nörda framför datorn när jag är utomlands, vet inte ens om det finns något internet på hotellet. Men det kommer komma upp något tidsinställt inlägg några gånger under veckan.


På måndag kommer jag hem och då börjar bloggning på allvar igen, med MASSVIS av bilder från resan! ;)

Jag vet att jag kommer förlora jättemånga läsare under veckan, men vad ska jag göra åt saken...?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;