} setTimeout("animate()", 1000);

Bilder från Dubai 2009

Hej!


Idag åker vi från Thailand till Dubai där vi ska fira nyår imorgon.
Jag har varit i Dubai två gånger tidigare, år 2009 senast. Här kommer bilder från den gången:



En massa äkta guld i butiken bakom mig!!! Vi vandrade längs med ett kvarter som kallas "Guldsoken" eftersom alla butiker där är fyllda med guld.




Jag och mamma






Jag gjorde en sk. Henne-tatuering (en tatuering av lera som försvinner efter 3 veckor)









Hajen fanns i ett akvarium för er som undrar.



Nå, vad säger ni... Har jag förendrats på två år?
Folk kallar mig liten, men lite större har jag väl ändå blivit.. *.*
Postat av: hannabel

omg fett myvket du har färändrats :) hahah shiiiit :D <3333 fast du var ju sööt då oxå! :D <3 <3

DU HAR VUXIR ERIKA!! HAHA :D SÖÖÖT UNGE <3 <3 <3

2011-12-26, 20:37:12 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;