} setTimeout("animate()", 1000);

Bilder från Thailand 2009


Hej på er!


I Thailand ligger man 6 timmar före svensk tid. Vi kom fram på morgonen Thai-tid, dvs mitt i natten svensk tid.
Sedan låg vi och sov fram till eftermiddagen och sen gick gick vi ut på stan och chillar. shoppar lite osv..

Kanske har vi tagit första doppet i havet också. : )



Tänkte bjuda på lite bilder när jag var i Thailand med mamma år 2009. Här har vi dom:



På flyget på väg mot Thailand..



Och här ligger jag och sover på hotellrummet efter en lååång flygtur. Och jag har ett gosedjur, men.. SO WHAT?!









Thailändska pannkakor.. Typ det godaste jag ätit. Det måste jag käka den här gången också!!



På dessa bilder skickade vi upp en ljuslykta på himmelen som vi såg sakta segla iväg över himmelen medan vi åt vår middag på en utomhusrestaurang... Fin!






Och tjejerna på Thai-massage stället äääälskade att hålla på med mitt hår! haha, att det var blont (eller jag va typ ginger? :P) var typ de vackraste de någonsin sett..





Vid hotellets pool träffade jag en flicka från Canada som jag då fick prata engelska med. Vi blev riktigt bra vänner.
Hon kom från Canada, men bodde i Kina (och kunde Kinesiska) och skulle flytta till Australiten. Haha! Hon var med sin pappa och bror på semester i Thailand.

Rowen hette hon.

Här sitter vi och målar en T-shirt som jag använder än idag, som pyamaströja.






Och påväg hem från stranden började det spöregna!








Och här tog jag och mamma med Rowen på en elefant-föreställning...















Och här åkte jag och mamma på elefantridning... Underbart!






















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;