} setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgon!

Somnade in vid 11-tiden igår, tidigt och bra... Och så vaknade jag halv 12 imorse. Att sova ut var precis vad som behövdes!

Idag ska jag kanske träffa Emma en stund, stackaren var sjuk igår och missade avslutningen. Inte för att vi gjorde så mkt, men ändå. Vi typ käkade pepparkakor, fick våra betyg och tvingades krama alla lärare. =)

Men jag tog med mig Emmas betyg hem och nu ska jag tjuvkika på dem, hihii. haha nejdåå. Skrev ju min önskelista med lite random stuff igår så idag ska vi kanske iväg och kika lite efter några önskningar...


Och just det, jag ska vá barnvakt idag! Det höll jag på att glömma..! Så jag kommer troligen ha fullt upp här hemma idag. Slå in julklappar och packa ska jag också göra, haha.


Men nu ska jag gå och äta frukost och sedan sätta fart med packlistan! Seya later bitcheeeeeeeeeeeeees..





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;