} setTimeout("animate()", 1000);

New stuff



Okej, vissa saker har jag haft ett tag nu men har glömt visa dom, so here u go
! : )




Theheh, fick denna urgulliga kyckling av Freja! Hon gjorde den i syslöjden (:













Som ni ser så var mitt hår helt perfekt på bilden..




Dessa fick jag av min bästa vän Emma i julklapp!♥




Och sen så har jag även fått en jättefin pepparkaka av Hannabel som hon gjort själv och med glasyr dekorerat: "GOD JUL Erika" på, urgulligt!

Men tyvärr så har jag ingen bild att visa eftersom den mosades i min väska på vägen hem :(
Jävla klant jag är... aja.

Postat av: Muttiz

Så fint halsband!! :)

2011-12-22, 15:46:50 - URL: http://muttiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;