} setTimeout("animate()", 1000);

Pustar ut efter höstterminen

Hejsan-svejsan!

är på GRYMT bra humör eftersom det är jullov nu!! ÄNTLIGEN, har aldrig varit såhär skoltrött tidigare vad jag kan minnas.. :/

Om två dagar drar vi ut på landet för att fira jul (JULAFTION PÅ LÖRDAG, oherregud!!) och sen har jag lite andra spännande planer inför nästa vecka. Men det får ni höra om då!


Ska berätta om min dag lite senare, nu måste jag ta det lilla lugna hära och skriva en önskellista! (Jag vet, här är man ute i god tid osv..)


Hejdå sålänge, puss o go´jul!




Nån random outfit-bild jag tog förra veckan, men la aldrig ut. Har hört att de är populärt med outfits och sånt på bloggen, stämmer det...?


Det skulle ju lixom underlätta om jag visste vad bloggläsarna
(som ökat på sista tiden!) vill läsa om.
Och för nån dag sen bad jag er att berätta, men nej ingen brydde sig..? Man ba, jahapp!


Aja då blire väl ingen bloggning dårå
.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;