} setTimeout("animate()", 1000);

Thursday

HEJSAN! :D

Idag har varit bästa skoldagen på länge!!! Kan det ha med provresultat osv att gör kanske..? hehe, sken som en sol idag iaf!


På vägen hem träffade jag på Clara så vi drog hem till henne (börjar göra en tradition av det där, att dra hem till henne då vi träffar på varandra av ren slump...?)

Och så var jag med henne och kusinen Erika, ni vet hon från Thailand? Så sjukt söt är hon! Hon skriker ELIIKAAAA! och skrattar när jag kmr o hälsar på, haha. ♥ Och så hade hon blivit jättestor nu!


Jag badade iaf med henne i linne o trosor och hjälpte Clara tvätta hennes hår osv.. Sen så gick jag hem, åt pannkisar o nu så ska jag plugga matte. Ligger jättemycket efter! Puss på er :*






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;