} setTimeout("animate()", 1000);

Vem är Apokekarne egentligen?

På musiklektionen för ett par veckor sedan fick jag och min klass lära oss detta av vår underbart roliga musiklärare:
Det heter Apotekarnes julmust, inte apotekarnas julmust.

Vi fick smaka på korintkakor, och de som inte tyckte att det smakade gott fick IG. Samma sak gällde de som sa Apotekarnas/Apotekarens julmust. För att så heter det inte!


Det är bara att spana in underbara Clara här nedan, hon är bättre på att förklara sånt här än vad jag är!







Fast lyssna och lär, vad säger dom här...?






Nå, VAD KALLAR DU DENNA JULMUST?!

Postat av: Alexandra

HAHAHAHAHHAHAHAHA både jag och cornelia satt och skrattade så tårarna rann åt hon claras video. har kollat på den typ 367470 gånger nu och JAG DÖR HAHHAHAHAHAHAH mer sånna :D

2011-12-19, 00:20:54 - URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;