} setTimeout("animate()", 1000);

Why is mondays so far from friday, and friday so near to monday?

Om dagen:

Vaknade 7 och ba aa, nu ska jag gå upp o se julkalendern eftersom jag faktiskt ska följa den i år. Och sen ba POFF så vaknade jag en halvtimme senare o ba: fuck jag försov mig, o fuck jag missade julkalendern.. :( aja.


Idag i skolan var det fett nice. Först planering o sånt och sen drog jag o Jakob till Frälsningsarmén (en kyrka) för att ställa några frågor till vår redovisning.. Och det var liite flummigt på vägen, thehe.


När vi kom tillbaka till skolan var det DISA-lektion med 9orna, najs-baajs! Och sen lunch. Och sen EA. Och sen var dagen slut!



Sedan dess har jag bara varit hemma o tagit de lugnt. Plugga var vad jag skulle göra, men de gick sådär. Förresten, snön har kommit idag! Och nu menar jag inte snöblandat regn som det har varit några gånger under förra veckan, utan jag menar riktiga stora snöflingor som sakta faller till marken.

Än har marken inte blivit snötäckt men snöat har det ju gjort ändå. Verkar som om det blir en vit jul trots allt! ;)













Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;