} setTimeout("animate()", 1000);

Bloggar igen, wohoo...

...Kan det bero på att det är slutet av veckan och att jag inte har många läxor kvar tro..? hmm....


SHOOO
! :D

Har saknat att blogga och ända sedan höstlovet slutade och skolan började igen har det varit sjuukt mkt plugg och jag har inte haft tid med bloggen. Idag har jag egentligen typ 2 läxor att göra men jag pallar verkligen inte! Så jag bloggar istället.

Den här veckan har gått sjuuukt segt!
Plugg plugg plugg och ännu mera plugg. Och sedan så har jag varit ensam hemma efter skolan ända tills jag ska sova. Och bara pluggat. Därför har jag inte heller varit med en enda kompis efter skolan på alla dessa oändliga dagar!

Imorn kommer mamma hem som har varit borta en vecka, längtar! Betéer mig som en barnunge hela tiden och säger att jag saknar mamma, men det är sant.. :( Och sen så är det helg! Tror inte helgen har varit så efterlängtad någonsin, helt seriöst.





Klev nyss ut ur duschen och ska smeta in mig i ny och fräsch body lotion, gosa lite med kissen, äta lite kvällsmat och gå och lägga mig. Mys!






OBS: DETTA INLÄGG SKULLE PUBLICERATS IGÅR KLOCKAN 21.27
men blogg.se muppade sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;