} setTimeout("animate()", 1000);

Chilling in the hood jaow

SHooooZzzzz!

Idag har jag haft spanska-prov å de gick åt helvete! :)
Men det gick mkt bra på provet i tisdags.. Ändå hade jag pluggat som en apa, men aja.

I tisdags hade jag ocksp omprov i matte, hehe blev inte godkänd på det första provet jag gjorde i åttan. NAJS! Men nu så gick det skitbra på omprovet, första gången jag faktiskt blev nöjd på ett matteprov. JA, jag är helt seriös. jag är sämst i matte.



Men nu sitter jag i "lilla rummet" med Freja o Emma, vi har nyss kollat på Sandor/Ida på arbetspasset thihihi. Ska försöka jobba litegrann iaf.. Imorn har jag ett enormt engelskaprov+ so redovisning. Ses, byeeeeeeeeee! ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;