} setTimeout("animate()", 1000);

EXAKT en vecka kvar till julafton...

-Kan man tänka sig va? ;) Ha ha, det kan inte jag!


Det är lixom självaste julafton om exakt en månad och snön har inte ens kommit ännu...?
Vad är detta? :O Fast jag är iof glad över det eftersom snö=kallare utomhus och jag tycker det är bra kallt som det är. PUNKT.

Förra året kom snön i oktober har jag för mig...? Och nu är det lixom november redan! Och sen så försvann snön så sent som i maj, så vi hade en lång och tuff vinter år 2010.




Om någon dag eller så ska jag publicera min önskelista här på bloggen, den som jag ska skicka till nordpoolen dårå! :D







Julgranar sattes upp både utanför och inne i centrum igår.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;