} setTimeout("animate()", 1000);

Tisdag


Vi hade oförberett prov i matte idag! :O Men det var ingen värsta big deal som tur var.


Idag efter skolan drog jag hem t Emma. Vi tog det lugnt och myste framför filmen Something borrowed.
Sen åkte jag hemmåt och träffade becka på tåget, vi snackade och så vägne hem..

Och nu när jag varit hemma har jag bara pluggat svenska o engelska. Så nu är jag klar med dom, wohoo! Ska lägga mig nu för jag är helt död efter att jag låg uppe halva natten igår och inte kunde sova. Så vi hörs mer imorn, puss!



Something Borrowed - Rachel och Dex

 

asso shiiieet, han till höger i filmen va inte bara liite snygg.......

 

Postat av: Alexandra

de va ju inget matteprov, de va ett diskalkylitest ;) alltså inget man skulle plugga till osv

2011-11-30, 10:01:11 - URL: http://royaldiamant.blogg.se/
Postat av: erikalundbergsblogg

Jo på sätt & vis, för ett var ett prov/ test eller vad man nu vill kalla det.. och som du säger kunde man inte plugga till det=oförberett.



Alltså ett öförberett matteprov! ;)

2011-11-30, 15:41:21 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Erika (:

Snygg slutsats jag drog där asså... :p menar oförberett (förstås)

2011-11-30, 18:55:37 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haha kärlek till hur du tänker! de e som att säga att dom dära grejerna vi gör i svenska ibland när man ska dra ett streck där det ska vara mellanrum mellan ord i en mening (aa jag e grym på att förklara) är ett oförberett prov. diskalkylitest kanske va dåligt förklarat, har fattat de som att vi gör dom där testerna för att dom ska se skillnaderna mellan kille och tjej, ålder osv hur fort man räknar för att kunna göra statistik på de :p

2011-12-01, 20:02:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;