} setTimeout("animate()", 1000);

ÄNTLIGEN framme i götet!



Nu tänkte jag berätta om dagen, haha.

Vaknar kl 8 och inser att tåget mot Göteborg gick för en kvart sen. Kutar in i pappas sovrum och skriker: PAPPAAAA JAG HAR MISSAT TÅGEEET!

Så pappa ba: Öh?



Iaf så skulle vi då försöka boka ett nytt tåg
då biljetten inte var ombokningsbar, så där rök 500 spänn.. aja. Men då funkar inte SJ:s hemsida? Det går lixom inte att beställa..

Och om vi skulle boka via telefon skulle man väl antagligen få vänta i en telefonkö i en halvtimme, som vanligt... -.-


Så vi provar med att boka flyg istället. Biljett hade vi redan eftersom mamma hade bokat flyg till mig som jag skulle ha åkt med i torsdags, men det blev lixom lite ändrade planer när jag fick biljetter till Twilight eventet som var igår. Hehe.

Så den kunde vi boka om, men det måste göras på telefon. Så vi ringer-och då har kundtjänsten öppet alla dagar utom lördagar... Man ba vVA? :( Kan man ha mer otur eller?!






Så vi äter frukost och skyndar oss iväg till Bromma flygplats. Lyckas få tag i en ledig plats ombord på flyget mot Göteborg.. Så vi checkar inte resväskan och så ÄNTLIGEN sätter jag mig på planet, helt lonely.. :( Till och med de två sätena bredvid mig var tomma hela resan.



Aja, nu är jag iaf framme hos mormor och ska fira att hon fyllde år igår. Ska bli värsta släktkalas här nu!



trots omständigheterna är ja gla´ ändå! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;