} setTimeout("animate()", 1000);

Bloggkärlek

Hjälp mig att bli frisk och kry! Då kan jag försäkra er om uppdatering från sjukstugan... ;)

Jag har nu lagt till den kärleksfulla widgeten bloggkärlek i den högra spalten här intill där vem som helst får skriva något sött om mig eller min blogg.
^^

Sprid kärlek i bloggvärlden genom att även använda widgeten på din blogg! Det behövs verkligen inga fler nertryckande kommentarer, tvärtom.



Dessutom tävlar du på samma gång om en lyxmiddag för två!


Om DU kommenterar något gulligt i min bloggkärleks-ruta tex, och din kommentar blir utvald i tävlingen, då vinner både du som kommenterat och jag som äger bloggen en lyxmiddag för två.



För att lägga in en widget på din blogg
:

Om du har devote-blogg
, klicka här och följ sedan instruktionerna.


Om du har en blogg.se blogg, följ dessa instruktioner:


Klicka dig in på www.bloggkärlek.se och registrera dig. Klicka sedan på "få din widget".



Kopiera koden i rutan och logga sedan in på din blogg. 



Gå in på design- och sedan kodmallar och bläddra neråt i kodmallen tills du hittar <div id="side">

Under den raden klistrar du in koden och klickar på spara kodmall. Då ska det se ut såhär:




(Kolla på fältet som är markerat med blått.)



Växla sedan kodmallen till inläggssida och klistra in koden på samma ställe igen.




Byt kodmall till kategorisida och gör samma sak. Sedan byter du till arkivsida och upprepar samma moment och så är du klar! (OBS! Glöm inte att spara kodmallen efter varje gång du klistrat in koden!)



Syns inte hela widgeten så får du ändra bredden på rutan.

Width=bredd på engelska. De siffror jag ringat in nedan får du helt enkelt ändra lite på och sedan förhandsgranska och se efter ifall det ser bättre ut.

Blir rutan mindre synlig och du ändrat på siffrorna till ett mindre tal, ja då får du göra talet lite större. Och tvärtom, osv... Sådär får du hålla på och experimentera tills hela rutan syns och du känner dig nöjd! ;)
















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;