} setTimeout("animate()", 1000);

Britney Spears

Idag kommer Britney Spears till Globen Arena för att uppträda! HELT SJUKT!!!
Jag ska inte dit, gud vad det måste kosta pengar... Isf vill jag hellre gå när Rihanna kommer snart... Herre-min-ge!

Nejmen det är ändå jävligt coolt att en så stor artist kommer hit till Sverige, Stockholm, Globen!
Hade ju vart rätt nice o vara på konserten idag trots allt..


Britneys nya parfym Cosmic Radiance kommer även ut i butik idag.
Vad jag vet finns den att köpa på Kicks än så länge. Gillar ni Britneys parfymer? Den förra radiance-parfymen tycker jag är sådär, men hennes Fantasy is fantastic!

Eller circus luktar inte så gott men Fantasy och Midnight Fantasy ääälskar jag. ♥ Jag har midnight men den är slut nu... :( Har tänkt köpa en ny skitlänge men just nu använder jag istället en Escada parfym.









Den kommer ut idag!































Dessa har jag:

Den har jag! :D





En sådan parfym-prov har jag.
Och även en parfymprov på den här:














Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;