} setTimeout("animate()", 1000);

Gårdagen

Tänkte berätta om igår dårå:



Jag och Emma drog till Sergel efter skolan, såg smurfarna i 3D!  Äntligen, hahaha.. Så jävla grym. Nu kutar jag runt o säger smurf till allting oxå. :(   Sen hände det en annan sinnesjuk grej, men de tar vi en annan gång... ;)

Iaf, sen drog vi hem till mig och Emma sov över.
När det var dags för Idol ringde söta lilla Erika (grannen) och ville att jag skulle komma över. Hahaha sötnosen frågade på Thailändska var jag var någonstans+ vad jag gjorde så jag fattade inte så mkt, menmen.. hahaha.


Så iaf tog jag med mig Emma hem till dom och så var vi där o passade Erika hela kvällen. Hennes mamma fixade Emmas naglar medan jag lekte med Erika, sen gjorde hon coola frisyrer osv på oss.. :)

Lyckad kväll!


Sen när vi kom hem såg vi på Idol utröstningen trots att vi missade alla uppträdanden. Men vi kunde bara inte lämna lilla Erika och när vi till slut sa "byebye" så började hon gråta.. :´( Sötnosen då..



hahahahahahahahahahahaha.


Jag i min nya heta frisyr (senaste modet i Thailand tydligen) och med Erikas kaninöron! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;