} setTimeout("animate()", 1000);

Godmorgon gott folk!




Vaknade halv 11, hade tydligen däckat sittandes i fåtöljen igårkväll, hahah... så typiskt mej!
Aja, idag måste jag plugga gärnet inför SO-provet på tisdag även om plugg är det jag allra minst ser fram emot just nu..

VILL HA HÖSTLOV!!!
Men snart så... Imorn är det bara tre dagar i skolan sen är vi lediga jävligt länge.. Först höstlov en vecka, sen prao en vecka och sen skola! ;)



Just nu sitter jag och rensar videos & bilder från min dator eftersom att hårddisken är full.
Hur lyckas man?

En mac har väl ändå rätt stor hårddisk...? Dessutom försvann ju alla mina bilder i Iphoto i somras så jag borde verkligen inte ha en proppad hårddisk-tvärtom.. menmen.


Fast jag älskar min MacBook ändå!<3
Thank u Steve Jobs for giving me the best present of my life.. My computer ♥



Puss pårej! ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;