} setTimeout("animate()", 1000);

gokväll ;p

Idag har jag bara tagit de lugnt.

Va med mamma o pappa på nå jävla byggvaruhus idag men när vi kom fram pallade jag inte gå ur bilen så jag satt kvar o ba chillade i en halvtimme. (?)

haha. Men sen så har jag typ planerat helgen med kompisar o planer på göteborg, pluggat, kollat lite på tv osv.. nu ska jag bara plugga gärnet ända tills jag ska lägga mej!


just det, sa jag vad jag gjorde igår? Jo, jag va på min brors fotbollsmatcher eftersom han spelade cup. Dom vann o fick pukal och min bror gjorde ett mål och spelade fram till ett :) Dock missade vi målet, eftersom pappa hämtade mig försent så vi hann inte i tid till matchen. -.-

Aja, nu ska jag lägga mig snart o pluggaaaa.. orkar inte. :(
jajaja godnatt då.






Postat av: Alexandra

I slutet av oktober tog jag ledigt en måndag och va i Malmö fre-mån för att hälsa på mina bästa vänner som ju flyttat :)

2011-10-24, 07:54:42 - URL: http://royaldiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;