} setTimeout("animate()", 1000);

Hej :)

I förrgår kom jag till Göteborg med flyget, blev mött på flygplatsen av mamma o mormor. (:
Vi åkte hem till mormor, de tog typ en halvtimme.

Väl hemma fixade vi o grejade tills alla släktingar kom, det blev presentöppning både för mormor och för min lillkusin Wille som fyllt 5 år :) Gästerna var här hela kvällen och sen gick vi och la oss.

Igår åkte jag, mamma o mormor till morfars grav.♥ Mina vita sten med texten "Världens bästa morfar" lyser vit i mörkret.

Sen var vi även hemma hos småkusinerna o firade wille lite till. Där stannade jag och övernattade till och med.
Sedan idag så har jag och mormor passat de små här hemma hos mormor hela dagen lång. *Pust*

Och sedan kom mina sysslingar på besök! Skoj. Vi satt o kollade på Mr. Bean, hahhaa..
Och imorn ska jag med dem till nåt museum.. Så det blir inte mkt bloggande.



Nu måste jag krypa ner i sängen för att orka upp tidigt imorgon! Puss på er allesammans!


btw, firar ni halloween på något sätt? Här har det kommit ett flertal läskigt ungar och ringt på men vi vågar inte öppna..... :s




skitkonstig bild på mig ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;