} setTimeout("animate()", 1000);

Hemstudiedag=plugg...?

Shoooooooooz

Idag vaknade jag vid elva-tiden, fixade mig och sen körde vi in mot stan, jag, mamma o pappa. Jag hade utvecklingssamtal och jaa.. de gick väl bra, I guess...

Mina päron va nöjda iaf. :)
Har aldrig använt ordet päron förut kom jag på nu, hahaha.. Vissa säger så hela tiden. :s



Aja men idag är det hemstudiedag och EN DAG KVAR TILL TWILIGHT EVENTET! Omg, tror inte jag har fattat ännu för då hade jag fått flipp haha. Tur det..

Men hursomhelst så är det inte studiedag utan det är hemstudiedag. = Plugga hemma. Orkar inteeeeee. Men jag måste. Så vi hörs laterrr. grr. haha nejmen hejdå för nu blir de här flumm :(



hahahaha omg va fuuuuuuuul.

Typ ett år sen. I ansiktet är jag typ likadan men hååret. hahha. mycket mörkare då!

Har jag förändrats?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;