} setTimeout("animate()", 1000);

Hiss & Diss








Hiphop & Dubstep-musik. Nej fyfan vilken hemsk kombination! Antingen kör vi hiphop eller stenhårt Skrillex.. ;)





Dessies nya design.


Visst är den cool, men det blir lite too much om ni frågar mig. +Dessie liknar inte alls sig själv i headern, vilket jag tycker är viktigt eftersom att designen blir första intrycket av bloggaren då en ny läsare dyker upp.

(hahaa, jag vet att jag inte har nån design. Men jag bryr mig inte om läsarna alls såsom jag gjorde när jag bloggade på www.bbusbbarn.blogg.se eftersom att antalet minskade betydligt vid bytet.)

Desigen säger defenetivt ingenting av hur Dessie är som person-tvärtom. Och inte heller vad bloggen handlar om, hon brukar ju inte vistas bland en massa vilda djur i sin blogg lixom...?

Kortfattat: Jag dissar Dessies design för att hon inte liknar sig själv.





Kissies tantjacka!

Den har tydligen blivit en stor succé efter att Kissie skrivit om denna ursnygga "tant-jacka." Själv tycker jag att den är skitful. Vilken 20-åring vill ha en tantjacka på sig egentligen..?
















Kissies nya header!


Den andra var skitkonstigt redigerad och det såg inte alls ut som hon, vilket ni nu vet att jag tycker är viktigt haha. Därför hissar jag hennes nya header där man verkligen känner igen henne.








Kängor!


Såå snyggt nu på hösten till en skinnjacka+en tjooock halsduk. Älskar höstmodet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;