} setTimeout("animate()", 1000);

Hiss/Diss?


Vad tycker ni om Rihannas nya låt We found love? Om jag får uttrycka min åsikt (vilket jag får ; ) så är den rätt bra fast jävligt entonig o tråkig ändå. haha..



Det många inte vet är att när denna video spelades in när de befinner sig på ett öppet fält blev dem avbrutna mitt i inspelningen av musikvideon.
Bonden som äger åkern hade tillåtit en sångerska att spela in sin video där, men han visste inte vem det var som skulle komma dit.


Och när han fick syn på Rihanna strippa på hans fält körde han bort dom därifrån, hahahah.. Så videon kanske skulle sett annorlunda ut annars.





SVARA NURÅÅÅÅÅÅ Föfan :) vad tycker DU?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;