} setTimeout("animate()", 1000);

HÖSTLOV!

Hej! :)

Idag är humöret på topp.
Det började med att jag försov mig en och en halvtimme (dålig start på dagen, men inte påverkas jag av det inte..) Nej, utan jag rusade upp och slängde på mig några fula kläder och drog hemifrån.

Jag stack på elevråd i andra skolbyggnaden som ligger en bit bort från vår skolbyggnad i vasastan. Där går elever från dagis till femte klass. (Även jag gjorde det.) Hur som helst är jag elevrådsrepresentant från vår klass så då var jag på möte.

Sedan åkte jag till skolan och dagen bara flöt på.. Ni ska bara veta vad min handväska vägde när jag åkte hem! Helt sjukt, den var helt proppad med skolböcker jag ska ha hemma de två kommande veckorna då det inte är någon skola.. :D (Berättar mer om det i ett videoinlägg senare)


Hörs snart dåråååå. Puss bitches!♥

Postat av: sabina

omg, va söt due på bilden ! annars också, men skiiit gullig !

2011-10-27, 13:53:50 - URL: http://sabinagullander.blogg.se/
Postat av: Erika (:

taaack du med! :) <3

2011-10-27, 14:14:34 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;