} setTimeout("animate()", 1000);

Kärlek, det är...

... När man är ensam hemma med sin storebror och det dunkar Näääk ur högtalarna från hans rum på min beställning.

... När vi inte har nåt käk hemma och min bror kommer med en fet toastmacka och ett glas oboy till mig.


... När brorsan leker morsa och får damp för att jag inte plockade undan efter att jag gjorde nudlar till middag igår.    
Och sen kommer in och säger: -Här, jag gjorde en till toast till dig. Var den god? :)


... När världens gulligaste katt ligger bredvid mig och sover när jag sitter i sängen med laptopen i knät och surfar.     
Och när han sedan lägger baktassen på min arm och sparkar i sömnen..
























Detta är kärlek, Syskonkärlek♥
















Min bror snackar om att plugga utomlands ett år... Hur skulle jag klara mig?
Skulle jag få bestämma vilken musik som dånar i hela lägenheten så grannarna kommer och klagar? Det skulle inte bli någon musik. Det skulle inte bli några klagande grannar. Och det skulle inte vara en massa bråk hemma heller..


Fyfan, vad tomt det skulle bli. Tänk då om min katt skulle dö eller något. Ett tag när han var alldeles galen i vatten och jamade helt galet såfort han såg ett vattenglas trodde jag att han fått diabetes.


Ja, katter kan få diabetes om dom är överviktiga. Och Spock, han har inte bara lite för mycket hull på kroppen...
Jag fick panik för jag kan inte tänka mig ett liv utan honom. Sedan dess får jag panik när någon i familjen bjuder honom på en smörklicka och liknande. Men de tycker bara jag är elak mot Spock, trots att jag bara vill hans eget bästa.



När jag fick utslag på hela kroppen som kliade i skolan, då kutade jag in på toan och tjöt för jag trodde jag hade blivit allergisk mot min älskling. Men det visade sig att jag bara hade Scharlakansfeber.

Den sjukdomen var fruktansvärd, jag trodde jag skulle dö.. Men det gjorde jag inte. Och det var 1000 gånger bättre än att jag skulle blivit allerigisk mot min katt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;