} setTimeout("animate()", 1000);

looooooooooooooooooooooooooooooooooov snart :)

Nejmen tja!

Igår kom Felli hem till mig. Vi pluggade bara hela kvällen,ända från att vi kom hem från skolan tills vi gick o la oss typ 12.. Är skiittrött just nu. För jag brukar faktiskt inte lägga mig senare än 11 på vardagar. ;)

Men iaf, vi satt bara o snacka i typ 2 timmar men förutom det var det ända vi gjorde att plugga inför SO-provet. Som var idag.


Det gick rätt bra tror jag, svarade på allt iaf vilket var kraven för ett E. Dvs godkänt enligt det nya  betygsystemet.

Sen fick vi våra omdömen idag (alltså inte betygen, de får vi innan jul) och jag hade mkt bättre resultat än jag väntat mig! Särskilt i svenska, spanska och idrott.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;