} setTimeout("animate()", 1000);

Om mig

OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? - 14,5
Hur lång kort är du? - 1,52
Hur mycket väger du? - Alldeles för lite.
Har du några piercingar/tatueringar? - Bara tre hål i öronen
Vilken skola går du på? - Montessori
Vad vill du bli när du blir äldre? - Designer/AD
Har du syskon? - en storebror
Var bor du? - Solna stad
Är du nöjd med dig själv? -Både och.
Vad tror du andra får för intryck av dig? -En liten tjej som oftast är glad o positiv.
Din favoritmaträtt? -Falukorv & mormors makaroner
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? -Champinjon-soppa
Din naturliga hårfärg? - Cendré
- SENASTE -
Som ringde dig? - Pappa
Som smsa dig? - Hannabel
Som du smsa? - Hannabel
Som du kramade? - Mamma
Som du slog? - vet inte
Som du bråka med? -vet inte, säkert nåt småtjaffs me nån kompis
Som massera dig? - mamma typ när jag va sjuk
Missade samtalet? - Hannabel
 
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Ja.
Parfym? - Ja.
Kjolar? - Ibland
Klänningar? - Sällan
Hoodtröjor? - Ja
Hårmousse? -Nej
Hårspray? - Nej
Klackskor? - Nej
Body spray? - Ja
Rouge? - Ja
Foundation? - Nej
Ringar? - Ibland
Mössa? - Inte än men jag borde nog för nu börjar de bli riktigt kallt ute!
Hårband? - Ja
Nagellack? - Ja
- VEM/VILKA... -
Saknar du? - Mamma!<3
Vill du träffas just nu? -Hannabel
Umgås du mest med? - Emma Johansson
Stör du dig på? - Småskit
Ringde du senast? - Hannabel
Skrev åt dig senast på facebookchatten? - En kompis
Vem puffade dig senaste på facebook? - Några killar
Vem skrev du senaste med på msn? -  Haha, har inte använt de på typ 2 år
Vem kommer du träffa imorgon? -Mina klasskamrater för jag tänker gå till skolan.
Vem har du inte träffat på längre? -Min kusin Millie, saknar!♥
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu?- Skulle vilja dra med mamma snart, vi ska göra de i vinter!
Festar mest av dina vänner? - venne
I din klass umgås du mest med? -Alla tjejorna <3
Är snyggast i klassen? - Jaadu..
Hamnade du senast i grupp med i klassen? - I svenska: Jakob, Viking, Frida, Emma J
I SO:         Frida & Viking

Skulle du vlija se ut som? Det finns flera personer man skulle vilja byta utséende med, men egentligen vill jag nog se ut som mig själv. Fast lite småändringar i sitt eget utseende tänker man ju alltid på.

-- JA/ NEJ FRÅGOR -

Är du helsvensk? - Ja
Är du glad just nu? - Sådär
Har du en hund? - Nej
Har du en katt? - Ja
Har du varit utomlands nångång? - Ja, många gånger.
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja.
Är du blyg? - Nej.
Ska du ta körkort? - Ja
Ska du tatuera dig/pierca dig? -Om jag vågar.. :s
Vill du har barn? - Ja
Hade du kunnat adoptera? - Ja
Hade du kunnat adoptera bort? - Nej!
Har du en egen dator? - Ja
Går du i högstadiet? - Ja
Går du på gymnasiet? - Nej
Är dina föräldrar skilda? - Nej
Mår du bra just nu? - Sådär.

 

Kopierat från linneasjoman.bubbleroom.se

Bara en liten lista med allmänt shit om mig. Så nu vet ni. Puss

 

 

 

 

background-attachment: fixed;