} setTimeout("animate()", 1000);

Pappa har köpt en korv...

Pappa har köpt en stark korv som heter rackabajsare. Och jag är helt seriös. :)

Ville bara uppdatera med lite viktig fakta, iaf något som fick mig att bli mycket piggare & gladare. Någonting annat som gör mig mycket starkare är sånna här gulliga kommentarer!




Tack så mycket Sofia. ♥
Nu blev jag frisk igen! Iaf för stunden..




Nej jag är inte frisk än, idag har jag legat och hostat tills det kommer upp spya i munnen som aldrig kommer hela vägen ut. Hemskt! Jag går på hostmedicin som verkar ca en minut tills allt blir som vanligt igen.


I övrigt ligger jag i koma i en bastu känns det som. När mamma åkte till flygplatsen idag höll jag på att dö. Gissa om jag grät när hon återvände pga strejkarna i Grekland. Då dog jag nästan igen.


Jag dricker mycket men har inte ätit någonting på hela dagen. Jo, en pastabit men sedan kom jag inte längre.









Postat av: Frida

<33

2011-10-10, 14:52:47 - URL: http://vadfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;