} setTimeout("animate()", 1000);

Promenad i skolskenet


Här kommer bilder från helgen för två veckor sedan!

På dessa bilder var jag och mamma på promenad i det fina vädret.♥

































gräääääääääääääs!






coolingen visar tänderna... :s















TITUT!
Det tittar fram ett hästhuvud ur baken på honom, hahaha..













Dessa bilder togs en helg för två veckor sedan, samma vecka som jag blivit friskförklarad från min lunginflammation av doktorn och jag kunde gå till skolan igen. Vi var ute på en härlig promenad i det underbara sommarvädret, men mina ben skakade så att jag knappt kunde gå...



Jag hade ju inte varit ute och gått på nästan två veckor så det var riktigt anträngande.
Nu är jag helt frisk och kan gå helt normalt, men däremot fick jag senare problem med mina fötter! Så när jag står/går gör det fruktansvärt ont.

Som tur är har det nästan gått över nu, det gör bara ont när jag sträcker på fötterna/tårna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;