} setTimeout("animate()", 1000);

Robert Pattinson & Ashley Greene Sweden Hovet 2011


Nu är släktfesten över och jag ska gå och lägga mig. Som kompensation för att jag inte bloggat idag tänkte jag publicera en video med intervjun med Ahsley Greene och Robert Pattinson på Twilight eventet.

Självklart filmade jag, dock med min kära vän Frejas mobil då min var urladdad. De videosarna får komma upp senare...




hahaha, Ashley går all in för att svara fullt ut på alla frågor medan Robert bara flummar runt.
Han verkar vara sådan som person..

Och han verkar ha riktigt dåligt självförtroende, titta bara på hur nervös han är + att han alltid tyckre att hans svar är dåliga och så säger han 1000 gånger att han är dum och osmart osv...

hahaha, men han verkar skön! :D

Postat av: essay writing companies

I want gold jacket! Sweet wing


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;