} setTimeout("animate()", 1000);

Shoooz!


Igår kom Freja o Felicia hem till mig.
Skojsigt! Efter ett tag rullade vi vidare hem till felli och chillade där.
Vi kollade film på kvällen tills jag däckade (som vanligt..) och då när filmen va klar hade dom gått och bakat chokladbollar (?) hahaha..


Sen hade jag kommit in i köket o blivit skitsur för att dom inte väckte mig. Och så hade jag satt mig vid köksbordet och somnat igen hahaha. Sen gick jag o la mig i fellis lillebrorsas säng och somna med kläderna på.


Sen imorse vaknade jag halv 8 på morgonen (!!!) och mindes inte ett skit från igårkväll. Sen kunde jag inte somna om, men tillslut gjorde jag det och vaknade igen kl halv 11. Då gick jag och felli ut med hunden medan Freja låg o sov.


Och så berättade felli allt för mig från igårkväll eftersom att jag inte mindes nåt. Bakfull, haha..? nejdå. ;)



Mina tjejor igår ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;