} setTimeout("animate()", 1000);

Soft Söndag


Hej! :)
Igår drog jag ut en stund med tjejorna innan dom drog hem. Då var jag bara hemma o chillade framför TV:n o även datorn lite grann. Sen satt jag även o ritade (?) vet inte vad jag fick det rycket ifrån, men de va skoj..

Sedan flöt kvällen på utan att jag gjorde något särskilt. Halv 1  gav mamma mig Thai-massage :D Och sen gick alla och la sig.


Hur som helst: Idag vaknade jag vid 10 och gick upp o kollade på TV. Kollar på TV hela tiden nu när vi skaffat en plattTV, asnajs juu! :D Kom på nu att jag glömt visa bilder på TVn så de får jag lägga upp nån dag.

menmen, sen åt jag frukost, läste, satt mest vid datorn och så. Nu kom jag nyss hem från en lång promenad med mamma, mys! Vi var nere vid vattnet o satt och fikade och sedan har vi promenerat runt och träffat på olika djur på 4H-gården.



Vi hörs mer senare! Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;