} setTimeout("animate()", 1000);

Tisdag


Shohejsan! :)




Idag har varit en kul dag i skolan.
Har fått ny matteuppgift-men inte att sitta och räkna en massa mattetal inte, nej, vi ska planera en resa! Vi är i grupp och låtsas att vi är en familj på 4 pers. Så har vi 45 000 :- budget att betala allt för. Dvs resan, hotell, färdmedel till och från flygplatsen+ att leva på när semestern varar. Att äta för osv...

Annorlunda uppgift, men skoj!
Aja nog om det.
Sen jag kom hem har jag bara pluggat. Är nu klar med NO men måste göra en jävla massa engelska till imorgon.. Åååh, jag orkar inte! :(


Aja måste fortsätta plugga nu så vi hörs kanske inte mer ikväll...






Mina skor idag på t-banan på väg hem.
Det spöregnade ute och jag kunde ju inte blöta ner mina Uggs, så jag snodde sånna där blåa grejer från skolan och kuta ut med. Gissa om folk glodde? Dom trodde jag var puckad o hade varit hos doktorn men glömt ta av mig skoskydden som man alltid gör...

hahaha jag är sjuk i huvet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;