} setTimeout("animate()", 1000);

Electro pop


Sitter o kollar på repris från idol-auditionen som var igår. Min största favorit är förstås Oleg Nejlik med sin egenskrivna låt Electropop! :D

Som han själv säger: "Jag skulle till skansen och du vet.. klappa djur, och jag såg en jävla lång kö, så jag tänkte.. varför inte?"


Det sjuka är att han fick en guldbiljett och gick vidare! Hahaha, döör..





Efteråt:

Programledaren: Du har gått vidare till slutaudition!
Oleg: Men vart ligger det...?

hahahah.. och sen:


Oleg: Han gillade mig, han med skägget.
Programledaren:Alexander Bard?
Oleg: ja
Programledaren: Det känns som att du är en kille i hans smak.
Oleg: Okej.


hahahah han vet inte att han e bög.. xd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;