} setTimeout("animate()", 1000);

För tiden skuttar fram, kan kännas tungt som fan.


Nejmen tjena!




Är på fett skumt humöör. CHillar hemma hos mig själv med mig själv o katten. Längensen ja va hemma o bara tog de lugnt. Har varit så jävla upptagen sen skolan börja så att jag inte ens bloggat varje dag. Det var Inte vad jag förväntade mig..

Blogga har jag gjort regelbundet sedan december 2009.
sjukt va? Har aldrig tagit en bloggpaus, aldrig någonsin. O nu bloggar jag inte alls? Ååh, om jag bara kunde få tillbaka bbusbbarn :(

Skulle ändå byta blogg eftersom att mitt bloggnamn e fett skumt, men inte på det här sättet. Helt plötsligt, utan förvarning. Dessutom försvann alla bilder från de senaste 2 åren av mitt liv på bara en sek. Lämnade ju in datorn till en proffs IT-snubbe men det ända han kunde rädda från min hårddisk var en nerladdad Avatar-film. Man tackar!



Lite opublicerade bilder från de senast gångna veckorna...



































Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;