} setTimeout("animate()", 1000);

Heeeelg! :D

Nu är det fredag= helg! Såååå efterlängtat så det är helt sjukt...


Igår var jag på begravning som sagt.
Jag hade inte varit på en begravning sedan morfar dog i cancer för 6 år sen.. Det var det hemskaste jag varit med om. Så det var inte direkt med nöje jag återvände till kyrkan, men jaa..

Det tog nästan två timmar att köra dit, hela familjen i vår pyttelilla bil. Efter en timmes sorg i kyrkan var det dags för minnesstund med smörgåstårta och vaniljhjärtan (♥) i en liten byggnad intill.



Efter det åkte vi hem till mina släktingar (typ min pappas kusin eller nåt) i deras ascoola hus som låg typ en minut från kyrkan. Där umgicks vi med dem och även mina sysslingar som vi träffar alltför sällan.


Sedan åkte vi hemmåt och var hemma vid 9/10-tiden men då hade jag redan däckat i bilen. Vaknade till väl uppe i lägenheten och satte mig för att plugga inför SO-redovisningen som skulle varit imorse, men läraren var sjuk så jag hade tur den här gången..






Nu sitter jag med Emma hemma hos mig och ska mysa framför en film.
Puss och ha en underbar helg!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;