} setTimeout("animate()", 1000);

Hemma med Emma


Hej! ♥


Nu tycker jag att vi låtsas som om att jag bloggat preciiis som vanligt den senaste veckan. ;) Går ni med på detta så är jag på och bloggar järnet! Dock har jag jävligt mycket plugg just nu som går i första hand...


Nu sitter jag hemma hos mig med Emma bredvid mig och inväntar leverans av mina näringsdrycker vid dörren. Lyx! Ska strax ta något att äta och sen får vi väl se om dryckerna kommer nån gång.. De skulle vart här för två timmar sen!

Jaja, jag bloggar mer senare och lägger upp bilder från igår. Då var jag på ett Disney-event med min fader. Puss och kram sålänge! :*



Min fina festis♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;