} setTimeout("animate()", 1000);

I´VE GOT THE POWER!

Tjenixen! :)


Igår somnade jag i mammas och pappas säng 8 på kvällen, sjukt va..? Nejmen jag mådde jättedåligt. Hade skitont i huvudet och magen+illamående. Så jag låg därinne och läste tills jag somnade.

Sen vaknade jag strax före åtta imorse och kände mig waaaaaaaaay much better! :D Har precis tagit en lång, varm dusch och ska alldeles strax käka frukost.


Fick nyss veta av pappa (som förövrigt stack till jobbet alldeles nyss, så nu är jag ensam hemma... :( Jag har studiedag.) att jag ska bli anställd av hans firma! Första sommarjobbet ”höst-jobbet” haha. Så jag känner mig inte såå lonely just nu..



Hörs efter frukosten! Puss o heej. ♥









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;