} setTimeout("animate()", 1000);

Felli-pelli


Idag har jag umgåtts med felicia. Vi var på Arlings nagelsalong (samma lokal som face stockholm, på drottninggatan här i stockholm. Rekommenderas!) för att Felicia skule fixa sina naglar.

Det slutade med fransk manikyr (förlängning) och jag tog before-and-after-bilder men som sagt... kamera överförningssladden är spårlöst försvunnen. Så det får bli en annan gång!


När vi var klara åkte vi hem till mig för att plugga. Men det gick väl inte riktigt så bra som det var planerat... hehe.. Felli åkte hem vid halv 10 typ och nu ska jag snart gå och lägga mig. Natti-natti ♥




bildbrist p.g.a att jag inte kan föra över ngra bilder.

Så jag bjuder på en bild på en liten Erika och en liten Elsa
!
(Min förra katt)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;